13 Şubat 2011 Pazar

Yeni yüzüğüm ve diğerleri


Arkadaşım Eskişehir'den siyah beyaz yüzüğü almış bana, şirinlerin mantar evleri gibi yüzükler, lüle taşından çok beğendim:)


Bu da lüle taşından baykuş, bu aslında bibloymuş ama üzerine takılan kancayla al sana kolye ucu , süper ama değil mi 


Bu da Clair's best friends kolyesi, best kısmı da en iyi arkadaşınıza veriyorsunuz


Bunu da geçenlerde  çatlayan oje alırken almıştım ama cüzdanımda kalmış:))) yeni gördüm


Bu da sevgililer gününe özel kalp kilitli bilekliğim, bu bileklik çok güzel , buna bir kaç uç daha takıcam , annem havuzun dibinden bulmuş yazın :) hem de gümüş , şans işte:) 

3 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel güle güle kullan canım, özellikle baykuş harika... ;)

    YanıtlaSil
  2. teşekküer ederim sihemcim, yüzük bileklik ve nail sticker benim diğerleri arkadaşımın:)

    YanıtlaSil
  3. mantar yüzüğü çok beğendim..çok güzel..

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...