21 Şubat 2011 Pazartesi

Michelle Obama , 35 dolara şıklık


Vallaha Michelle Obama hesaplı kadın , geçenlerde bir televizyon programına 35 dolarlık H&M elbisesiyle katılmış.Bu elbise yok satar Amerika'da artık.Demek ki Michelle Obama da bizim gibi ucuza trendi olma yollarını bulmuş:)Şaka bir yana ben çok beğendim , yeri geliyor Alexander McQuenn elbise giyiyor, yeri geliyor H&M.Parayı da çarçur etmemek lazım, gül gibi elbise işte.


Michelle Obama kemerde bir değişiklik yaparak elbiseyi biraz daha şıklaştırmış.

5 yorum:

  1. Aaaaa ben bunun pembesinden almıştım kendime geçen hafta. hahahah, süpermiş :D

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok güzel çok yakışmış, ama benim en ilgimi çeken nokta Michelle Obama gibi bir lider, hatta başkan eşinin ayakkabı ve kemer detayında böyle renkli olması :) Çok sevdimmmm, takdir ettim :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok hoş stil sahibi duruyor. zaten senelerdir anlatılmak istenen bu önemli olan parası değil elbisenin. dikiş kalitesi, kumaş kalitesi ve onu taşımak. h&m de arada denk geliyor böyle.

    YanıtlaSil
  4. Bence çok iyi yapmış, saygı duydum, bizim ülkemizdeki gibi mağazalar kapamakla olmuyor bu işler, renk detayları da çok güçlü ve kendine güveni olan bir karakterin ürünü bence... :)

    YanıtlaSil
  5. evt katılıyorum, bizde olsa türkiyeden bişi alsa paristen aldım diye yalan söylerler, kadın komplekssiz

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...