4 Şubat 2011 Cuma

Jennifer Lopez tam bir afet

 

Jennifer Lopez bu hafta katıldığı iki davete de birbirinden şık kombinlerle katılmıştı.Soldaki fotoğrafta payetli eteği, nude gömleği ve platformları, doğal dalgalı saçları ile genç kız gibi. Sağdaki fotoğrafta ise kürk pelerini, kedi gözlükleri uyumlu topuklusu ve clutchi , beyaz elbisesiyle çok trendy.Bu kadının doğum yaptığına inanmak güç, hem de ikiz.
Bu arada bu yazının başlığını ingilizce çeviride okuyunca jennifer lopez is a disaster oluyor:))

4 yorum:

  1. bu halini bende çok sevdim harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. bu kadını ilk defa çok beğendim ne kadar modern ve şık görünüyor

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle sana katılıyorum. 2kombinde müthiş.!!
    Bende kalçalıyım ama emin ol bukadar seksi değilim :D ehehe olmam imkansız sanırım Latin kıvrımı daha bi farklı oluyo !!

    YanıtlaSil
  4. gök ben de bayıldım:)
    i life's blog bence de çok modern ve şık
    nedicen: evt onlarda ayrı bi şey var :)))

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...