25 Şubat 2011 Cuma

Hayalimi Gerçekleştirmeme Yardım Edin Lütfen:) Nişan Elbisesi


Elie Saab'ın 2008 koleksiyonuna ait bu elbiseyi görüp de kim beğenmez, gerçi kimse beğenmese bile ben taktım bu elbiseye,mutlaka benim olmalı.Yazın nişanım var elbiseyi bulamayacağımı bulsam da alamayacağımı biliyorum.O yüzden diktireyim dedim, internetten tasarımcıların elbiselerini taklit diken siteler buldum ancak okuduğum yorumlardan çıkardığım kadarıyla gelen ürünlerin kumaşları çok uyduruk oluyormuş.Bu elbiseyi de gösteren kumaşı , kumaşı uygun olmazsa hiç bir anlamı olmaz.Yarın bir iki yere uğrayacağım ,Ankara Filistin Caddesinde bir yer varmış, ama kaça dikerler bilmiyorum.Sizden istediğim şu , bilgisi olan varsa ,paylaşırsa çok mutlu olurum, bu tip bir elbiseyi diktirebileceğim bir yer biliyor musunuz? 


Bu da ikinci tercihim:) Tabi ki Elie Saab , yine 2008 kreasyonundan



Bu elbise de Lanvin, tabi ki Elie Saablara göre çok daha spor ve basit kalıyor ama artık diktiremezsem yine tütü model bir elbise bakacağım.

Olivia Stone'un elbisesi de harika, ancak nişanda bunu giysem düğünde salona tepeden paraşütle insem yine de bundan havalı olamam:) 


15 yorum:

  1. marchesa elbise yakıyor ama elie saabın 2. elbisesine de bayıldım açıkçası. nolur güzel diken bulursan bana da bildir, ben de aşık olduğum marchesa elbiseyi diktireyim :)

    bol şans!

    YanıtlaSil
  2. dıktırmek ıstedıgın ılk elbıse gercekten harıka.ama benım fıkrım,dusundugun gıbı sana sorun yaratacak olan kumas degıl.alt kısmında tul kullanılmıs ve ustu dantel kaplanmıs.kumas gozukmuyor zaten.sorun bu yada buna cok benzer bır dantel bulman olacaktır.olıvıa stone'un ebsesıne gelınce gercekten harıka.tek kelımeyle bayıldım.bence rahatlıkla gelınlıge uygulanabılır.krem tonlarında bır gelınlıktede harıka duracagını dusunuyorum.dugun salonunun spotları altında swarowskilerin ısıl ısıl duracagından emınım.sımdıden kolay gelsın.
    sevgıler

    YanıtlaSil
  3. loana evet çok pahalılar, öğrenirsem hemen yazarım, annem deneyecek belki annem nakış öğretmeni emeklisi:)
    laboheme, üstteki dantel kısımın kumaşı işte biraz farklı evt alt kısım tül o hallolur, gelinliğe gelince dediğin gibi yapılırsa harika olur.:Çok teşekkürler yorumlarınız için:)

    YanıtlaSil
  4. gonca bizim mezuniyet balosu için ben diktirmedim de bikaç arkadasım diktirmişti biyerlere, istersen hepsini ögreniyim nerde diktirdiklerini fln:)

    YanıtlaSil
  5. christian diorun kıyafet tasarımlarına benziyor biraz :D


    krmzitaban.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. nillciğim çok teşekkür ederim senin için zor olmıycaksa birine sorsan yeter çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. gerçekten de çok güzeller umarım diktirebilecek iyi bir yer bulursun canım

    YanıtlaSil
  8. Bursa da olsa yardımcı olurdum çünkü prova gerekli;) annecinin elinde gelirse çokta uğraştırmaz

    YanıtlaSil
  9. 1. fotograftaki elbiseyi annem teyzem'in dügünü için ablama dikmisti, tipkisinin aynisi olmustu sadece renkler ayni degildi çünkü ne yazikki istedigimiz her kumasi bulamiyoruz burada :(
    Umarim sende istedigin elbiseyi diktirirsin ve prensesler gibi olursun!! Bol sans!
    mcx

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller gerçekten,mor elbiseyi de çok beğendim,umarım her şey gönlünce olur;)

    YanıtlaSil
  11. les minnies bana da annem dikicek karar verdik:)
    mc çok sağol en iyisi ennem evet evde her an prova yapar.
    rebel foolowupfashion iyi dilekleriniz için çok teşekküer ederim:)

    YanıtlaSil
  12. elbiseler güzel ama nişan için abartılı değil mi?düğün de zaten kabarık giyeceksin?am tabii istediğin buysa..
    hani şöyle kuyruklu uzun şık gece elbisesi?olsa? ne edersin?

    YanıtlaSil
  13. özge aslında kabarık diye abartı gibiduruyor ama abiyeler çok daha abartı görsen her yerleri taş parıltı, bir de bahçede olacağı için çok uzun kuyruklu bişi rahat olmazdı o yüzden baştaknin boyu uygun oldu.rengi de pastel ya çpok abartı durmaz takı takmam.

    YanıtlaSil
  14. cnm bi arkadasıma sordum kızılarda onur çarsısında bi terziye diktirmiş adını kartını bulunca söylicek ama annen dikicek sanırım:))

    YanıtlaSil
  15. evt nil çok sağol annem dikicek güpürleri bulduk mu tamamdır::)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...