9 Şubat 2011 Çarşamba

Kate Bosworth: rahat , salaş ama hep tarz


Şimdi şu fotoğraftakileri giysem eminim komik olur, olmaz yani, ama Kate giyince oluyor işte, kadn tarz , gözleri bile ayrı renk daha ne olsun:))Ayakkabı seçiminde de hep rahat ,salaş botlar,çizmeler, yazın da babetlerle karşımıza çıkıor.


Uğraşmadan, eline geçeni giymiş gibi onun tarzı ,ama ne giyerse giysin hep rahat.


Zımbalı çizmeler, bootieler, yırtık şortlar vazgeçilmezleri


Çanta tercihi de yandan , kutu tip çantaları çok seviyor, giyiminde renkleri çok karıştırmıyor, renkli giyinse bile pastel tonları tercih ediyor, mutlaka üzerinde trendy bir parça bulunuyor.Son fotoğraftaki kolyesi çok şık.

8 yorum:

  1. Minyon tipli bir kadın olduğu için her şey yakışıyor,ilk fotoğraftaki çantası da güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Stil hoş, salaş olmak pespaye olmak değildir diyor seçimleri, hem salaş hem şık olmak mümkün... :)

    YanıtlaSil
  3. yakışıyor ona bu haller :)

    YanıtlaSil
  4. tam benim tarzım gercektn ancak bu kadar benzer tarz tarza xD süper

    krmzitaban.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. O kadar saalaş olasına rağmen göze hiç batmıyor , kendi stilini oluşturmak bu olsa gerek :)

    ayrıca da ilk fotodaki çantasına bayıldım bende o tarz bir çanta istiyorum ama bi türlü tam aradığımı bulamadım :/ içimi de döktüm rahatladım oh :):)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kızlar hepinize katılıyorum, turbo ben de o çantalardan istiyorum bulursan haber ver:)

    YanıtlaSil
  7. birinci resimdeki çantasına bayıldımmm:) son resimdeki takılarınada hayran kaldım.

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...