18 Şubat 2011 Cuma

Tasarım Yüzük Deyince - Sevan Bıçakçı

 

Sevan Bıçakçı dünyaca ünlü , ülkemizin gurur kaynağı , harika tasarımlarıyla herkesin hayali yüzükler tasarlayıp yapan bir sanatçımız.2007 yılında en başarılı 5 mücevher sanatçısından biri seçilen Sevan Bıçakçı'nın İstanbul ve Dubai'de şubeleri var , ama çalışmaları dünya çapında satışa sunulmuş durumda.

Tasarımlarında hayvan figürleri, osmanlı esintileri, istanbul figürlerini işliyor.Üstteki fotoğraftaki kuş yüzük hayalim:)

 

Deniz hayvanları, deniz yıldızı ve ahtapot , ikisi de harika.

 


Adriana Lima var mısın yok musuna katıldığı zaman Acun Adriana'ya Sevan Bıçakçı'nın Ayasofya yüzüğünü hediye etmişti.


İşte o yüzük , böyle bir eser daha görmedim ben.

 

Sağdaki Boğaziçi adlı yüzüğü Güler Sabancı tarafından bir hayır müzayedesinde 65 bin liraya satın alınmış.

Kim bilir belki bir gün bizim de bir Saven Bıçakçı yüzüğümüz olur kim bilir.Hayal kurmak bedava:)

6 yorum:

  1. hepsi cok guzel gercekten.. ilk fotofraftakine bittim!!

    YanıtlaSil
  2. harika bu yüzükler :))

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de bir işi hakkıyla yapan kendini belli ediyor, her yüzük başka bir hikaye anlatıyor...

    YanıtlaSil
  4. gerçekten muhteşemler. Sevan Bıçakçı ismini duymuştum ancak tasarımlarını ilk defa görüyorum, ayasofya yüzüğü harikaymış cidden. edinmek lazım. :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...