27 Şubat 2011 Pazar

Kalplenelim


Rosette kumaşları çok sevdiğimi daha önce söylemiştim, kalpleri ise çok çok seviyorum:) T-shirtün tam ortasında rosette kumaştan 3 boyutlu bir kalbe hayır demem imkansız.Leblogdebettynin sahibi bu fotoğrafı yayınladığndan beridir böyle bir t shirt hayali kuruyorum, ama çok yakında benim de olacak, her kumaşçıda bu rosettelerden bulmak mümkün çok kolay bir diy projesi olacak.Eminim herkesin düz beyaz bir t shirtü vardır.

 

Ya da parlak , simli, pullu her hangi bir kumaştan da kalp kesip t shirtünüzü renklendirebilirsiniz.


Hadi onu da yapmadınız , o zaman kumaş boyasıyla istidiğiniz renk ve boyutta kalbi t shirtünüze uygulamak size kalmış.
Kolay gelsin , ben de yapar yapmaz sizinle paylaşacağım.

3 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...