7 Şubat 2011 Pazartesi

Nailpolish Designer




Bu ürün www.yakaladinyakaladin.com adresinde 5. 95, sitede yazdığı gibi size tanıtmak istediğim için oradaki bilgileri yazıyorum çünkü alıp denemedim ama mutlaka alıcam , o zaman kendi fotoğraflarımla size daha iyi tanıtabilirim.
Desen paletinde 9 farklı desen bulunuyor, fotoğraflardaki gibi istediğiniz deseni seçip o kısmı ojeyle boyayıp tırnağın üstüne damga basar gibi bastırıyorsunuz, sonuç güzellik merkezinde manikür yaptırmış, uğraşmış gibi güzel tırnaklar.

You can find this product on www.yakaladinyakaladin.com for 5.95tl.I haven't bought it so i am giving the information from that website.There are 9 designs on the palette.Choose one design then put some nailpolish on it, push it down to your nail,the result is perfect.

7 yorum:

  1. enteresan bir ürünmüş ilk kez gördüm :)

    YanıtlaSil
  2. önce bozuk sandım meğer üzerinde zar gibi bi film varmış:) zarı kaldırdım,tırnağıma beyaz zemin yapıp üzerine siyah çiçekler yaptım. tecrübesizlikten biraz orantısız oldular ama birkaç sefer sonra çok güzel olacaklar :))

    YanıtlaSil
  3. ben de gök kuzenim gösterdi:)
    ırmak sen bu siteden mi aldın , kaç günde geldi? fotosunu çek koyayım bloga istersen:) ben de alayım koyucamm

    YanıtlaSil
  4. Gonca, please give photo blog URL, your look.
    thanks.
    Greetings

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok seviyorum bu tırnak süsleme olaylarını henüz vakit bulup ta uğraşıp fotoğraflayamadım, şimdi sende de görünce ilham perim coştu, en kısa zamanda yapmak gerek :))

    YanıtlaSil
  6. ay çook tatlı bir şey bu.
    çocukken patates baskı yapardık
    onun gibi :))

    saçma ama aklıma o geldi :)

    YanıtlaSil
  7. Ben aldım. Çok güzel oluyor. Önce biraz acemilik oluyor tabi:))

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...