6 Şubat 2011 Pazar

Dolgu topuk bot trendi - Wedged ankle boot trend


Blonde Salad blogundan Chiara'nın botları Zara, şu an da indirimde, kaçırmayın.
Chiara ferragni from theblondesalad,her boots are in sale , in Zara, don't miss it.

 
Chloe 'ler favorim, renk açısından da en güzel camel botlara yakıştırıyorum dolgu topuğu.
My favs are Chloe , and camel as a color ,fits with wedged boots.



 

Hayden'in botlarına bayıldım, çok rahat görünüyor.
I loved Hayden's boots , they look so comfortable.


Giuseppe Zanotti leopar desenli dolgu topuk botları ise bu sezonun en ünlü modeli.
Giuseppe Zanotti leopard printed wedged boots are one of the most famous boots in this season.

5 yorum:

  1. benim dolgu topuklarla aram pek iyi değildir ama bu bot modelleri ayakta hoş duruyor

    YanıtlaSil
  2. rebel kesinlikle ben de hiç sevmem denemedim bile hiç ama bu botlarda çok beğendim ,zaranınkini hele bayıldım, göre göre alışıyo muyuz nedir?

    YanıtlaSil
  3. Ben yazlıklara dolguyu çok seviyorum ama botlarda dolgu topuk hoşuma gitmiyor.Gerçi yazlıklarıda ayağımda denemeden önce beğenmiyordum.Yani neymiş beğenmesek bile ayağımızda denemeliymişiz:)

    YanıtlaSil
  4. hem dolgu topuk hem platform olsun istiyorum.. şöyle bir dolaştım ama göremedim bir şey.. şok şey mi istiyorum ya :(

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...