2 Şubat 2011 Çarşamba

YARIN BENİM DOĞUM GÜNÜM


Yarın 24 yaşıma giriyorum, ilk doğum günü hediyelerimi bugünden aldım hem de en özelinden:)
İş yerime kargodan paket geldi, içinden bu muhteşem kürk çanta ve çok güzel bir not çıktı, hediyeyi nişanlımın ailesi , 2. anne,  babam  göndermiş.Bütün gün yüzümde gülümsemeyle dolandım:) Düşünmeleri bile yeterdi ama çanta süper ,kürk , okul çantası modeli , altın renk tokası , tamamen sezonun trendi.


Yeni yüzüğümle ,çantanın tokası çok uydu:)



Bu da ikinci hediyem, bu yıl şanslı geldi:) Biliyorum hediyenin büyüğü küçüğü olmaz düşünülmesi yeterdi  ama 2 hediye de tam istediğim şeyler , çok sevindim:) Yaka şeklindeki kolyem oldu benim de sonunda , üzerinde metal pullarla kalp işlemeleri ise kolyeyi benim için yapılmış kılıyor.Bu hediye de patronumdan:)


Hediyeler için buradan da teşekkür ederim, iyi ki varsınız <3

3 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun Gonca, Mutlu mutlu bir yaş geçirmen dileğiyle :)
    çanta çok güzell bize de böyle 2.anne babalar versin Allah :)))

    YanıtlaSil
  2. O yarın bugün sanırım. Mutlu Yıllar:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim gök, inşallah:))ben de çok beğendim
    teşekkür ederim modaeratör evt bugündü:)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...