30 Mart 2011 Çarşamba

Nişan Pastası Seçimi


Şeker hamuruyla kaplı pastaları çok beğeniyorum ; ama tabi çok renkli olunca yiyecek gibi değil de süs gibi duruyor.
Geçen de söylediğim gibi yaza nişanım olacak bir aksilik çıkmazsa, ben de heyecanlı birisi olarak her şeyi araştırmaya çok önceden başladım.:) Elbisemi seçmiştim , annem dikti bile, üzerinde güpür aplikler var, onları işliyor, elbise pudra rengi o yüzden nişan genel olarak pastel tonlarında ayrıntılardan oluşsun istiyorum.
Pasta, süslemeler, elbise hafif tonlarda ,uçuşur tarzda olsun:)
Pasta seçenekleri olarak bu pastalar aklımda, tabi pastacı yapabilir mi çok bilgili değilim.


Elbisem güpürlü pastel tonlarında olacağı için, pastalarda da güpür detayları, pastel tonlar seçtim.
Annemin bana hediye ettiği pudra rengi inci kolyeyi takıyor olacağım o gün, bu pasta da o inciye süper uyar.




Bu pasta ise benim elbiseme göre yapılmış direk, bu kadar uyar yani.



En şık pastalardan biri de bu , kelebek sayısı da biraz artırılabilir.

Siz hangisini beğendiniz? 

3 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...