13 Mart 2011 Pazar

Ankara International Fashion Week : Gamze Saraçoğlu Defilesi


Ankara Moda Günleri bu sene ilk kez Ankara International Fashion Week adı altında düzenlendi.Hava şartlarından dolayı bazı defileler  bu haftaya kaldı ve ben de tesadüfen Anka Mall'de gezerken Gamze Saraçoğlu'nun defilesinin bu güne alındığını öğrendim.Şanslı günümdeyim sanırım kulise kadar girdim:)

Kuliste Red Bull Wings Team de vardı, modeller Red Bull'larını içerken ben de onların fotoğraflarını çektim.
Modellerin saçları at kuyruğu şeklinde toplanmıştı, makyajları da gözler  kedi makyajı şeklinde, yüz makyajı ise oldukça sade ve hoştu.

Defilede payetli şortlar, pastel tonlarda ,geometrik dekolteli bluzlar dikkat çekiciydi.
Beyazın asaleti kendini belli ediyordu, tasarımlarda sık sık volan detayına yer vermiş Gamze Saraçoğlu.


En beğendiğim elbiseler bu ikisiydi, turuncu, ekru, payetler, geometrik işlemeler bir arada çok uyumluydu.

Gamze Saraçoğlu tasarımlarında pullarla işlemelere çok yer vermiş, özellikle mini yüksek belli şortlarda işlemeler çok kullanılmıştı.
Blazer ceketler, mini tulumlar, omuz detayları yine ön plandaydı.



Gece elbiselerinde ise derin yırtmaçlar, pullu işlemeler ön plandaydı.Renk olarak ise sezonun en trend rengi olan turuncu ve sarı ağırlıktaydı.

Kısacası defile benim katıldığım ilk defile olduğu için mi bilmiyorum ama çok heyecanlı geçti:)
Gamze Saraçoğlu'nun çizgisine hayran kaldım, volanlar, işlemeler, parıltılar, saç , makyaj seçimi , her şeyiyle güzel bir defileydi.



2 yorum:

  1. şu anda çok üzüldüm :( defile hafta içi sanıyordum okul nedeniyle gitmekten vazgeçmiştim bugün bütün gün evde oturdum keşke haberim olsaydı :(( ama fotoğrafların harika sayende gitmiş kadar oldum :))

    YanıtlaSil
  2. valla canım ben daha önceden bilsem yazardım haber veriridim, ben de tesadüfen öğrendim, yanımda makinem vardı her şey şansına gelişti, içeri aldılar yer varmış falan, bi dahakilere gideriz ankaralı bloggerlar olarak :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...