11 Mart 2011 Cuma

Naf Naf Pilili Etek


Yabancı bloggerlar üzerinde sıkça gördüğüm naf  naf pilili etek istek listema ilk sıralardan giriş yaptı  ,belindeki saten fiyonk kemeriyle baharda babetlerle giyme  hayaliyle bakıyorum fotoğraflara.Naf naf, tiffany tomato, chevingnon bu markalar ben küçükken çok popülerdi Türkiye'de sonra ne oldu onlara bilen var mı, nerede bulunur?Annem geçen sene Paris'ten naf naf Sweatshirt almıştı ,orada naf naf'ın kendi mağazaları varmış.Ankara'da yok sanırım, İstanbul'da var mı ki?

7 yorum:

  1. kötü demek yalan olurrr süperlerrr gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar tatlılar,dediğin gibi babetlerle de çok iyi durur;)

    YanıtlaSil
  3. evet gerçekten çok güzeller=) ben bulamıyorum hiçbiryerde

    YanıtlaSil
  4. bende bu model bir etek var,kemeri dahil:)çiçek desenli en sevdiğim eteğim diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  5. prettyflowery nerden aldın?
    verabos bershkada vardı bir ara

    YanıtlaSil
  6. yok evet, zaten basligi gorunce atladim ben naf naf var mi hala die :(

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...