14 Mart 2011 Pazartesi

Çıkmayan Oje Uygulaması


Ankara Emek'te hep gittiğim çalışanları çok güler yüzlü, içerisi tertemiz, yapılan işler yüz güldüren bir güzellik merkezi var, Renu Club.Bu haftasonu gittiğimde yeni uygulamalara başladıklarını gördüm, hemen bilgi aldım ki sizlerle de paylaşabileyim diye.Hepimizin seveceği bir uygulama, her zaman bakımlı ,güzel, temiz tırnaklarla görünmeyi kim istemez,çıkmayan oje hepimize göre.


Ojeyi sürdükten kısa süre sonra tırnaklarımız bu hale geliyor, ama bu uygulamadan sonra bu görüntüye son.



Kullanılan ojeler bu şekilde geniş renk yelpazesinde.



Son olarak sürülen ojenin üstüne ince bir kat özel cilasından geçiliyor, ve bu cihazın içinde el  bekletiliyor.Ve eliniz içinden çıktığı anda pürüzsüz, sertleşmiş , 3 haftaya kadar bozulmayacak ojeli tırnaklarınıza kavuşuyorsunuz.

Renu Club 'te bu uygulama 40 lira .

Bu el manikürü uygulayan kişiye ait, her gün manikür yaptığı için asetona dayanmıyormuş eski ojeleri, artık bu uygulamayla rahat rahat asetonla uğraşabiliyorum diyor.Görünüm bu şekilde, isterseniz üzerine kendi istediğiniz ojeden sürüp asetonla onu çıkarabiliyorsunuz, tabi eğer sıkılırsanız.3 haftanın sonunda da kendileri ojeyi çıkarıyorlar.Takma tırnak , ya da kalıcı tırnak uygulamaları gibi kalın bir tabaka değil, ben çok beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...