29 Mart 2011 Salı

Şeffaf Converse




Şeffaf ve plastik her şey moda biliyorsunuz ki , converse'in de şeffafı varnış ben bilmiyordum.Her seferinde artık converse almam yeter diyorum ama sürekli almaya devam ediyorum, günlük hayatta converseden vazgeçemiyorum.Babet çok düz taban sürekli giyilmiyor, spor ayakkabısı fazla spor, topuklu da yorucu.Bu converse de yeni favorim oldu, ama satılan bir yer görmedim  açıkcası, markafoni'de var diye duymuştum bu model yine yok ,ki olsa da tükenirdi.Bilen varsa bana söyleyebilir mi?:) teşekkür ederim

14 yorum:

  1. şu anda gördüm ve hayran kaldım! bende istiyorum, ten rengi çorapla o kadar güzel durur ki yazın... umarım türkiye'ye gelir.. bence henüz buraya uğramadı çünkü.

    YanıtlaSil
  2. bence de olsa görürdük de mi? bi sürü kişi alırdı, ben görsem burdan yazıcam:) sen de öğrenirsen ayz esra

    YanıtlaSil
  3. bende ılk kez goruyorum.oldukca hosmus.umarım en kısa zamanda bulursun

    YanıtlaSil
  4. ya ben bunlara bayılıyorum ama bir türlü bulamadım :( internetten alayım dedim ama orada da bir sonuç elde edemedim. geçen sene Harvey Nichols'da görmüştüm ama sadece 41 numarası vardı :(

    YanıtlaSil
  5. tek vaz geçemediğim şey converselerim,bunlar da ilginçmiş,,,

    YanıtlaSil
  6. aa lacivertojelikız geçen sene mi vardı taa, alla alla,ben de bugün baktım yooktu

    YanıtlaSil
  7. merhabalar bende var kesinlike almayan bir kere hiç rahat degil ikinci plastik oldugu için sararıyor ben çok buyuk bir hevesle aldım toplamda 3-4 defa giyebildim

    YanıtlaSil
  8. aa geçrkten mii, zaten bulamadım ki:)

    YanıtlaSil
  9. Elif Yıldırım15 Temmuz 2011 10:29

    Ne zamandır aradığım modeldi bu. Hiç bi şubede bulamadım sonra bi arkadaşım dedi sitede var diye. geçen ay converse online satış sitesinde -asports.com.tr- buldum bu ayakkabıyı. aynı gün kargo ile elimdeydi. Ayakkabı acaip rahat. İster çorapla ister çorapsız giyilebiliyor. Gonca teşekkür ederim. Sizde alın hazır bulmuşken :))http://www.asports.com.tr/Urun/461/7/113904-Converse-Chuck-Taylor-All-Star-SpecialtyClear-White-BlackOX.aspx

    YanıtlaSil
  10. arkdaşlar bn kullanıyorumm bu ayakkabıdann çookkk gzll

    YanıtlaSil
  11. kullanıyosunuzda nereden aldınız bu ayakkabıyı arkadaşlar deyin nereden aldığınızı kız arkadaşıma bu ayakkabıyı almam gerek

    YanıtlaSil
  12. kullanan arkadaşlar nereden aldınız bu ayakkabıyı yardımcı olurmusunuz lütfen.

    YanıtlaSil
  13. Bambi ayakkabı mağzasında var bu sezon

    YanıtlaSil
  14. Ben yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Gayet memnunum. Sadece terletiyor ve bitek beyaz çorapla hoş duruyor. http://www.alalimsatalim.com/ikinciel/seffaf_converse_yeni_trend/937787.htm burdan da bulabilirsin :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...