7 Mart 2011 Pazartesi

Modada Turuncu Devrimi


Uzunca bir süredir tasarımcılar giysileri , aksesuarları neon renklere boyuyorlar, pembe kırmızı yeşil sarı ; ama içlerinden en yükselişte olan renk turuncu.Blogger Chiara Ferragni de bu modaya uyanlardan.En güzeli ise bu renkleri birbiriyle karıştırarak kullanmak, ama modaya uyacağım diye de abartmamak lazım.Her şey dozunda güzel.Hele ki modada.




Turuncuya en çok çantalarda , özellikle de portföylerde  rastlıyoruz.


Rihanna da pembe turuncu ikilisini ilk taşıyanlardandı.

6 yorum:

  1. sevmediğim tek renk var oda turuncu ama eteği çok beğendim!!bu ne çelişki dimi :D sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. bu moda ne garip şey değil mi ben de sevmem ama işte öyle bir satış yapıyorlar ki sevdiriyorlar, ben de eteğe bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  3. aayy ben çok severim ama böyle cok renkli değil tabii,bu ne bee abartmışlar:)

    YanıtlaSil
  4. turuncuydu,mercandı,nar çiçeği derken :)
    bayılıyorum böyle renklere.

    YanıtlaSil
  5. ben de turuncu sevmem etmem diyordum ama bu sezon bayağı surunup giyinicez anlaşılan=)

    YanıtlaSil
  6. ilk fotoğraf beni benden aldı :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...