2 Mart 2011 Çarşamba

83. Oscar Ödül Töreninin En Şıkları


Natalie Portman 'a karşı benden yana her zaman torpil olduğu için , kötü bir elbise seçimi de olsa yine bu yazıda yerini alacaktı, ancak elbisesi çok şık , bebeğimi rahat ettireceğim demişti , iyi de etmiş göbeğini saran bir elbise seçmemiş.Küpelerini de çok beğendim, ama ona en çok yakışan oscar heykelciği oldu o gece:)
Elbisesini ise Black Swan'ın tütülerini tasarlayan tasarımcı hazırlamış.

 

Anne Hathaway , kırmızı Valentino'su içinde harika görünüyordu, rujunu abartılı buldum fuşya mı mor mu mürdüm mü ne renk bilmiyorum ama fazla kaçmış.

 

Cate Blanchet Givenchy Couture elbisesi içinde inanılmaz zarif ve şık.Elbisedeki işlemeler, geometrik pencere, sırttaki dekolte tarz budur diyor.

 

 

Gwyneth Paltrow 'ın elbisesi Calvin Klein imzalıydı,  elbisesi o kadar sade ve alımlı ki.Kumaşının parıltısı ve aksesuar olarak tercih ettiği kemeri elbiseyi daha da havalı göstermiş.Küpeleri ise inanılmaz.

 

Jennifer Lawrance gece için çok sade ama bir o kadar da seksi olan Calvin Klein elbise seçiminde bulunmuş.Saçını da doğal dalgalı kullanmayı seçmiş, sanki ben  çok hazırlanmadım ama çok seksiyim der gibi, ama elbiseyi çok güzel taşıdı , hakkını yemeyelim.


İşte benim için gecenin en şık ismi, Matthew McConaughey 'in kız arkadaşı Camila Alves 'ti.Çift olarak da gecenin en uyumlu çifti onlardı bence.


Mila Kulis Elie Saab elbisesi içinde peri kzıı gibiydi.

 

Mandy Moore'un parıltılı Monique Lhuiller elbisesini beğendim ancak , rujunu ve topuzunu beğenmedim.


Sandra Bullock da kırmızı giyenlerdendi, elbisesi abartısız ama şık


 

Gecenin en sevimli kızı da 14 yaşındaki Hailee Steinfeld ,elbiseyi kendi tasarlamış ama Elie Saabtan biraz esinlenmiş sanki:)  Gecenin ilerleyen saatlerinde de ayakkabılarını Converse'le değiştirdi.:))
.


1 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...