11 Mart 2011 Cuma

My Dream: Charm Bracelet


Charm bileklikleri çok seviyorum, daha doğrusu Tiffany & Co charm bileklikleri.Ama ona verecek param sanırım hiç bir zaman olmayacak.Tabiki bin eurom olur ama ona verecek kadar bonkör olur muyum, tabi ki hayır, cimri demeyin bana şu an öğrencilikten yeni çıktım sayılır:)
Chanel'in de Tiffany 'i aratmayan modelleri var, inci, altın, gümüş, hepsi birbirinden şık.







Sağdaki Juicy Couture tam bir cümbüş, bayıldım.Ne kadar çok o kadar şirin.

Bu da içlerinde en uygunu Mulberry charm, Harvey Nichols'lerde satışta, 200 euro.En azından alma ihtimalim var hem de altın kaplama olanı da var bu da gümüş kaplama.Kendime nişan hediyesi alırım yazın belki:)
Siz nasıl buluyorsunuz charmları?


3 yorum:

  1. ya çok güzel bunlar bnmde hep gözümdeler aslında.ne kadar şıkırtılı o kadar güzel dediğin gibi.ama chanel inkilerde fena değilmiş hani:( :D

    YanıtlaSil
  2. harikaaaa :))bayıldım ama peşin söyliyeyim mumkun değil 1ooo€ vermem,ama bak özel gün hediyesi iyi fikir:))

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...