16 Ocak 2011 Pazar

Weird Heels

     Son yıllarda modacılar çok değişik topuklu ayakkabılar üretmeye başladı, başlangıçta yalnızca defilelerde gördüğümüz bu ayakkabılar, gün geçtikçe vitrinlerdeki yerlerini almaya başladılar.Bazıları giyilebilir modeller ama genel olarak çirkin ve kullanışsız olduklarını düşünüyorum.Siz ne dersiniz..                                                                                                         
Christian Dior'un ayakta durması imkansız gibi görünen topukluları

Blogger Chiara Ferragni'nin ayakkabıları , ben beğendim ama giyilir mi derseniz, bilmiyorum:)


Balenciaga

Chanel Haute Couture






Studded heels 

Sehpa ayağı şeklinde topuk:)


Bunun hakkında bunu yapan 'designer'! 'a bişeyler derdim ama..Bu ayakkabı kadına ,insana hakarettir, şov için , defile için, ne için olursa olsun.

2 yorum:

  1. çoğunlukla çok çirkinler bencee.

    bu arada yepyeni bloguma beklerimm ;)

    http://ozumasli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ben de beğenmedim , giyilmez bunlar:) bloguna bakmıştım daha önce, şimdiden kolay gelsin:)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...