7 Ocak 2011 Cuma

Erkek modasına bir bakalım: Aysun Kaba'nın penceresinden:)

Burbery

Bu sezon paçalar botların içinde, kürkler , parkalar , boğazlı kazaklar ön planda.

Costume National

Paçalar yine pantolon içinde, bunu şalvar altı lastik bota çevirmeden uygulayabilecekler uygulasın yalnız:)

 

Paçalar hep dar ve kısa ama ben beğenmiyorum bu kadarını, ama deri çanta kısa yolculuklar için ya da spora giderken taşımak için şık duruyor.

 

     Gucci             John Richmond        John Vartavos

Aysun hanımın dediği gibi erkekler kat kat , kazaklar, atkılar, montlar  hepsi üst üstüste.

 

       Salvatore Ferragamo              Versace

Bol , el örgüsü görünümündeki kazaklar her sezon için favorim.



Kemik düğmeler bu sezon yükselişte, bunlar biz küçükken vardı:)

Son 4 fotoğraf   Thesartorialist.blogpot.com 'dan 

ponponlu çoraplarıyla, yandan ayırdığı saçıyla en tatlı erkek ödülünün sahibi:))

İlk defa erkek giyimiyle ilgili bir post hazırladım, stil danışmanı Aysun Kaba'nın son yazısından ilham aldım:
Aysun hanım yazılarında çok yalın bir dil kullanıyor, mutlaka okuyun ,önerilerini dikkate alın:)Her cumartesi Bugün gazetesinde yazıyor, daha önce de söylemiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...