19 Ocak 2011 Çarşamba

FİYONK SAÇLAR- BOW HAIR

 

Bu iki modelde fazla tepeden bağlandığı için kullanışsız, sadece defilelerde, dergi kapaklarında kullanılabilir, yani bize uymaz:)


Gaga'dır ne yapsa yeridir, ona yakışır:)







Soldaki fotoğraftaki  model çok güzel, kaşları sezon modası kalın kaş, küpeleri uzun parıltılı küpeler, kumral saç, kırmızı ruj , ben bayıldım.
Ama ikinci foto hiç biriyle kıyaslanmaz, ben kınamda , nişanımda bir yerde mutlaka  bu modeli kullanacağım, saçı uzatmaya devam :) Bu kadar asil, şık ve sevimli bir saç gördüğünüz mü siz hiç ..

 

Paris ,canım benim ya, ne yaparsan yap şirin olamayacağının farkında değil misin , i-ti-ci-sin işte kabul et.
Gaga sana da bir çift sözüm var , demin ne yapsa yakışır dedim ama abartma sen de sahneyle sokağı da ayır azıcık:)

 




Bu da benim ablamın düğünündeki fiyonk topuzum , saçım çok uzun olmadığı için bu kadar oldu ama bu yaza kendi nişanıma azimliyim , uzatıyorum:)

2 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...