17 Ocak 2011 Pazartesi

Golden Globe şıklığı

Sizce en şık kim? Yorumlarınızı bekliyorum...


Anne Hathaway: Armani Prive elbisesi içinde harika görünüyor Anne, Elbisenin parlaklığı , yerinde sırt dekoltesi ( tamam fazla açık ama Anne o kadar şık taşımış ki), omuz detayları ,her biri harika.


Eva Longoria: Zac Posen elbisesi içinde şık duruyor ancak elbise fazla resmi geldi bana.,
Christina Aguilere:Zuhair Murad elbiseyle. ben fazla bir şey demek istemiyorum daha önce de demiştim , bu kadın gittikçe Banu Alkan'a benziyor, hiç beğenmiyorum. ayrıca bu tip denizkızı modeli elbiseler 'out ' artık canım!
Jennifer Lopez: Jennifer'ın elbisesi de Zuhair Murad , elbise sade ancak üzerindeki tüllü kısım elbiseyi hareketlendirmeye yetmiş.




January Jones: Versace elbise sanki kendisi için özel dikilmiş,  böyle bir dekolte ancak bu kadar güzel taşınabilirdi, hiç sırıtmamış, tam yerinde olmuş.Ama ben yine de sarı saç, kırmızı elbise ikilisinden bıktım.
Helena Bonham Carter: Vivienne Westwood elbisesini ondan başkası giyse asla olmazdı ama onun tarzına uymuş, farklı renklerde ayakkabı giymesini ise geresiz buldum.



 

Emma Stone:Calvin Klein elbisesini rengi dışında hiç beğenmedim, aşırı düz, gecelik gibi.Sarı saç da Emma Stone'a koyu renk  kadar yakışmadı
Megan Fox: Kendisi için özel tasarlanan Armani elbiseyi  giymiş.O kadar  zayıf ki kemiklerinden elbiseye konsantre olamıyorum. Dövmeleri de bu kadar şık bir elbiseyle çok çirkin duruyor.
Heidi Klum: Marc Jacobs elbisesini kendisine yakıştırdım ama baharlık bir elbise olduğu için biraz sırıtmış.Zaten elbise de ilkbahar koleksiyonuna ait.

 

Julian Moore:Lanvin elbisesinin rengi ünlü oyuncuya çok yakışmış, ancak elbise biraz buruşuk , bu kumaşta dikkatli olması gerekiyordu.Çanta tercihi Leighton'la aynı Louis Vuitton , altın renkle pembe çok uyumlu olmuş.
Scarlett Johansson: Elie Saab elbiseyi çok güzel taşımış , saçını yaşına göre fazla abartı buldum, daha sade bir model seçebilirmiş, ama yine de çok hoş.
Nicole Kidman:Prada elbises fazla sade , ama ünlü oyuncu o kadar zarif ki onda basit durmamış.Elbisesi bu kadar sadeyken saçını biraz ön plana çıkarabilirdi.

 

Sandra Bullock: Jenny Packham imzalı tuvalet giymiş, elbise çok hoş ancak Sandra saçlarını topuz yapsaymış omuz detayını daha net görebilirdik.
Halle Berry: Nina Ricci elbisesini çok güzel taşımış.Aksesuar olarak sadece bileklik kullanmakla doğru tercih yapmış, boyun bölgesini boş bırakmış, yoksa çok göz yorucu olurdu.
Olivia Wilde: Marchesa tuvaletiyle göz kamaştırıyor.

 

Natalie Portman: Victor& Rolf Couture elbise tercih etmiş, ben elbiseyi pek beğenmedim, bu arada Natali'nin hamile göbeği biraz belli olmaya başlamış .
Leighton Meester: bana göre gecenin en şık ismi.Elbisesi Burberry , çantası Louis Vuitton ,platformarı Jimmy Choo.Çantasına bayıldım, bohça çantaların minik hali.Leighton her zaman asil , şık ve havalı olmayı başarıyor.
Catherine Zete Jones: Monique Lhuiller tuvaletiyle çok şık olmuş, zaten siyah saçlılara yeşil renk elbise çok yakışıyor.


Geçtiğimiz cumartesi ntv 'de otizmle ilgili olarak Temple Grandin filmi yayınlanmıştı, gözyaşları içinde izledim filmi, vizyona girer mi bilmiyorum ama bir şekilde izleyin , Claire Danes harika bir oyunculuk sergilemiş, en iyi kadın oyuncu ( mini dizi) ödülünü de sonuna kadar haketmiş.Gecede sade Calvin Klein elbiseyle de oldukça şıktı , ödül töreninde Temple Grandin de bulunuyordu, o da filmdeki gibi fuları ve gömleğiyle katılmıştı.

Ödüller:


En İyi Erkek Oyuncu (Drama):
Colin Firth (The King’s Speech)
En İyi Kadın Oyuncu (Drama):
Natalie Portman (Black Swan)
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi-Müzikal):
Annette Bening (The Kids Are All Right)
En İyi Erkek oyuncu (KOMEDİ-MÜZİKAL):
Paul Giamatti (Barney’s Version)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:
Christian Bale (The Fighter)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:
Melissa Leo (The Fighter)
En İyi Yönetmen:
David Fincher (The Social Network)
En İyi Senaryo:
Aaron Sorkin (The Social Network)
En İyi Yabancı film:
In A Better World (Denmark)
En İyi Animasyon:
Toy Story 3
En İyi Müzik:
Trent Reznor, Atticus Ross (The Social Network)
En İyi Şarkı:
''You Haven’T Seen The Last Of Me'' — Burlesque
En İyi Dizi (DRAMA):
Boardwalk Empire
En İyi Erkek Oyuncu - Dizi (DRAMA):
Steve Buscemi (Boardwalk Empire)
En İyi Kadın Oyuncu - Dizi (DRAMA):
Katey Sagal (Sons Of Anarchy)
En İyi Dizi (KOMEDİ-MÜZİKAL):
Glee
En İyi Erkek Oyuncu (KOMEDİ-MÜZİKAL):
Jim Parsons (The Big Bang Theory)
En İyi Kadın Oyuncu (KOMEDİ-MÜZİKAL):
Laura Linney (The Big C)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu - Dizi:
Chris Colfer (Glee)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu - Dizi:
Jane Lynch (Glee)
En İyi Mini Dizi:
Carlos
En İyi Erkek Oyuncu (MİNİ DİZİ):
Al Pacino (You Don’T Know Jack)
En İyi Kadın Oyuncu (MİNİ DİZİ):
Claire Danes (Temple Grandin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...