30 Ocak 2011 Pazar

Çorapları Gösterme Zamanı- Time to show your socks

 

eatsleepwear.wordpress.com blogunun sahibi ne giyse bayılıyorum, her giysiyi çok rahat taşıyor.Giyiminde en çok dikkatimi çeken bot, çizme ne giyerse çorabını üstüne çıkarması tabi bunu yapan bir tek o değil,,,
 



 

Hunter yapmur botlarının üstüne çorapları çıkarınca tam bir festival kızı olabilirsiniz.

 

Hardal rengi bir türlü sevemedim ama sağdaki kombinde bej ve camella uyumunu çok beğendim.

Bu ufak detayla hem şık hem rahat ve spor olmayı denemek lazım.

2 yorum:

  1. opaqium@gmail.com21 Mart 2011 03:20

    Eski kız arkadaşıma bunun çok yakıştığını söyler dururdum ama ikna edemezdim bir türlü. Bence de gayet zarif, hem şirin hem feminen bir görünüm.

    Tabii günümüzde "ne kadar az kıyafet, o kadar güzel" felsefesi hakim olduğu için birçok bayan bir çift çorapla dahi ne kadar alımlı olabileceklerinin farkında değiller. Hele patik tabir edilen o sevimsiz, bıdık çoraplar yok mu... Kim icat etti onları?

    YanıtlaSil
  2. tabi kalın bilekli olmayanlara ama denenmeli herkes neler giyioyr de mi , bi de bacak şişince iz yapar orası çöker o da var ama doğruya doğru çok tarz ve şık:)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...