7 Şubat 2012 Salı

Vanilla Club Şubat Kutum Geldi


Vanilla Club şubat kutusu bugün elime geçti, üyeliğimi bu ay başlattım yani bu bana gelen ilk kutu.Başkalarına gelen kutuların fotoğraflarını görüyordum ama yine de merak içindeydim, ama beklediğimden güzel çıktı.


İçinden bir kere 4 -5 ürün değil bir sürü şey çıktı , bir de sevgililer günü sebebiyle kutuya kalpler koymuşlardı ,çok sevdim:)


Bu ürün sevgililer gününe özel bambu oda kokusu


NUDE Bitki özlü  şampuan ve saç kremi, kutuya üye olmadan önce anket doldurduğumuz için şampuan benim saçıma uygun geldi( boyalı ve yıpranmış saçlar için)


Enn güzel ürün bu benim için ,Dianne Brill dudak parlatıcısı, hem de orjinal boyutunda.





Palmer's Kakao Yağı 


Vichy serum, nemlendirici krem,liftaktiv derm source, bunları hemen denemeye başlıycam


L'occitane duş jeli


Alessandro el peelingi


Ve Britney Spears radiance parfüm numunesi, çok güzel kokuyor, denenebilir.

Ben bu işi çok sevdim, üyeliğimi devam ettireceğim, tavsiye ederim

6 yorum:

  1. bayıldım.bidahaki ay bende alıorum :)

    YanıtlaSil
  2. dudak parlatıcısı ve L'occitane çok güzelmiş :) bende istiyorum üye olmak ama istediğimiz zaman çıkabiliyor muyuz acaba üyelikten.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini...bende üye olmak istiyordum ama fiyatı yukarı çekmeleri beni geri itti...

    YanıtlaSil
  4. Ya bayıldım!
    Ben de üye olmak istiyorum bu kutulara ama hala tercih yapabilmiş değilim. bir çok seçenek var.:(
    Bir de ödeme konusunda kararsızım mesela?
    Bazılarında kontör TL ile de ödeyebiliyorsun, kredi kartımı kullanmak istemiyorum açıkcası.:(

    YanıtlaSil
  5. damıl evet all mutlaka:)
    rainbow gatherer evt üyeliğpi iptal etmek ya da durdurmak mümkünn
    eremmeltem çok sağol evt biraz pahalı ama bana gelen pakette değdi şimdilik:)
    missbone ödeme konusunda kartla yaptım ben ama diğer seçeneği bilmyiorm

    YanıtlaSil
  6. bende bu ay üye oldum şubat kutusu geldi ama bir tane vichy krem gelmiş gerçi ben iptal ettim üyeliğimi lila kur-tu hem daha uygun hem aynı kalitede

    güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...