23 Şubat 2012 Perşembe

Country Tarzı Dekorasyon Önerileri


Yazın  evlenip kendi evime taşınacağım için şu sıralar moda, trendler değil dekorasyon var gündemimde.Paşabahçe ,Tepe Home, Mudo Consept, bilumum züccaciyeci, Esse, English Home alışveriş duraklarım.En beğendiğim ayrıntıları bir dosyada topluyorum,sizinle de paylaşmak istedim. Üstteki fotoğraftaki gibi bavul, kutu  alacaklarım listesinde başlarda yer alıyor.


Beyaz renkli ,sevimli her ayrıntı benim olmalı.


Mutfakta renk renk raflar, eldivenler ,kupalar evi ev yapan detaylar.




Kuş motifi, ferforje kafesler, pastel tonlarında desenler en sade evi bile çok zenginleştirecek detaylar.





Soyunma paravanları her ne kadar gereksiz ve kullanışsız olsa da bir odayı bölmek için kullanılabilir.




Renkli şişeler, raflar, çerçeveler ama hepsi pastel tonlarda , bunlar dışındaki mobilyalar da mat beyaz oldu mu benim favori evim oluşuyor.Biliyorum bu kadar güzel ayrıntıyı bir araya getirmek çok zor hatta insan her şey güzel olsun isterken en ufak bir tuzluğu bile alamıyor ama en azından olabildiğinde tarz sahibi ,orjinal parçayı bulup ,yavaş yavaş evi oluşturmak çok zevkli.

3 yorum:

  1. bayıldım görsellere hepsi birbirinden güzel :) hepsi benim olsun, hepsi senin olsun :)
    seni pembe blogumda buldum,izleyicin oldum bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. renkler muhteşemm bahar geliyor der gibi tüm objeler

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel!! home sweet home yazan kalbi nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...