11 Şubat 2012 Cumartesi

Adl + Cengiz Abazoğlu Defilesi


İFW kapsamında gerçekleşen Cengiz Abazoğlu defilesinde ,ünlü tasarımcının adl için tasarladığı giysiler yer aldı,defilenin teması ise 1950lerdi. Defilede dünyaca ünlü model Ana Beatriz Barros 4 kıyafetle yürüdü.



Defilede Wilma Elles de vardı .





İzleyiciler arasında moda haftası boyunca kız arkadaşı Ceylan Çapa'yla gördüğümüz Burak Özçivit.


Ebru Şallı da defileye girmeden poz vermiş de keşke vermeseymiş, açık ayakkabı içine çorap giymiş bir de en kötüsünden babanne çorabı giymiş, hiç beğenmedim.

1 yorum:

  1. Bu defileyi bir işim sebebiyle kaçırdım ama olaymış fotoğraflardan anladığım kadarıyla :) Ana Beatriz çokkkk güzel kesinlikle.. Bu sefer markanın yüzü Özge Ulusoy yok sanırım adL'de..? Ben Burak Özçivit'i hala Survivor Başak'la sanıyordum, şaşırdım.. :o Magazinde geri kalmışım anlaşılan.. Ebru Şallı'yı da çok severim arkadaşını yalnız bırakmamış gelmiş, çorap iyi olmamış ama bence de :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...