17 Ocak 2012 Salı

Miranda Kerr 'in Golden Globe After Party Şıklığı



Miranda Kerr'i çirkin görmemiz imkansız evet ama bir gün olsun paspal görelim, en rahat kombini bile o kadar sade ve şık ki.Hele de katıldığı davetlerde gecenin en şık isimlerinden olup adından söz ettirmeyi her seferinde başarıyor.Golden Globe After Party'de Dolce Gabbana elbisesi içinde ışıl ışıl parlıyordu.


Benim çok hoşuma giden bir  detay  da saçları oldu, neden derseniz, biz özel bir geceye katılacağımızda hemen aklımıza sımsıkı topuzlar ,krepeler  geliyor, oysa ki en güzel saç doğal renginde  ve çok uğraşılmamış olan.

8 yorum:

  1. Y elbisenin rengi deseni çok güzel, kız çok güzel ama göğüs dekoltesi zorlama geldi bana, bir de bu etek boyunu hiiç sevmem.. :/

    YanıtlaSil
  2. Miranda benim için dünyanın en güzel kadını:) Ne giyse çok yakıştırıyor kendine.

    YanıtlaSil
  3. elbiseyi çok sevdim ama o boyu hiiiiç hoşuma gitmedi ya tamamen uzun olsaymış ya da minii.. dizden altına bakamıyorum fotonun =)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş görünüyor. elbisesinin rengini çok beğendim.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Göğüsleri çok çirkin görünüyor ama!

    YanıtlaSil
  6. dekolte konusunda haklısınız evt ben elbisenin rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  7. I like it!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    You like art and fashion?
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  8. Ben nedense beğenmedim bu görüntüyü yaa..
    Eteğin boyu olmamıs, alısveris danısmanın da dedigi gibi gögus dekoltesini de begenmedim.

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...