29 Ocak 2012 Pazar

Christina Aguilera : Nasıl Giyinmemeliyiz


Bu bacakları  görünce Christina'nın olacağını 5 yıl önce hayal bile edemezdik , insanoğlunun vücudu nankör ,dikkat etmeyince çok yıpranıyor, o kadar bakıma rağmen  genç yaşta geri dönüşsüz  yıpranmalar istemiyorsak koşu yapmalı , bol su içmeli , olabildiğince organik beslenmeli ve makyajla uyumamalıyız.Hele ki bacağımızda çizikler ,yaralar, morluklar varsa etek giymemeliyiz, giyeceksek de opak çorapla giyinmeliyiz.


Ve ütü tutmayan kumaşları tercih etmemeliyiz: Bu çok önemli bir konu ; çünkü giydiğimiz şey ne kadar güzel olursa olsun ütüsü bozuksa güzel görünmesi imkansız.Basenleri geniş bir toplumuz , bu yüzden çok dar şeyler tercih edersek buradaki gibi kötü bir görünüme kavuşuruz, illaha giyeceksek basenleri örten blazerlarla kombinlemeliyiz.


Artık Christina teyze gibi oldu ancak sesinin güzelliğine bir şey olmadı , o yüzden o söylemeye devam etsin ancak eski görünümünde olmadığını bilip ona göre giyinse fena olmayacak.

4 yorum:

  1. ya hayır ben anlamadım, o derin yarıklar yara izi mi kİ? Öyleyse neden müdahale etmemiş bu duruma ?? Çok yazık olmuş kadıncağıza.

    YanıtlaSil
  2. Hani bi ara Güllü diye bi şarkıcı vardı, Kibariye'den hallice. İşte onun kilo alıp evrimleşmiş haline döndü bu kadın. Bakmaya bile tahammül edemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayır hayır oradan birşey akıyor.. Tahmin edn ne.. :(( Facebookta da herkes bunu konuşuyor.. rezalet..

    YanıtlaSil
  4. ayyy inanmıyorum hiç öyle düşünmemiştim yuh artık , yazık mı diyim ne diyim

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...