23 Ocak 2012 Pazartesi

Harumika Oscar Temalı Tasarım Yarışması


Harumika bebeklerini biliyor musunuz? Bloggerlar arasında Oscar temalı tasarım yarışması  başladı bile.Bebeklerin arkasında yarık şeklinde bir boşluk var kumaşı o boşluğa ittiriyorsunuz ve dikişe gerek kalmadan istediğiniz tasarımı elde ediyorsunuz.



Benim ilhamım nişan elbisem :)


Bebeğin giyinmemiş hali bu .



Bu set de bana gelen başlangıç seti ;ancak o kadar gelişmiş setleri var ki , tarlatanı olan bebek bile var .

Bu yarışmada beni desteklemek için BURAYA TIKLAR MISINIZ?:)

Çok teşekkürler...

3 yorum:

  1. çok eğlenceli olmalı nişan elbisenizde çok cici olduğu gibi bebeğin elbiseside çok şirin olmuş yarışmada başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  2. çok anlamı olan bi kıyafet tatlım çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. gercekten cok hos olmus oyumu kullandım

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...