4 Ocak 2012 Çarşamba

Merve Boluğur Esmer Mi Kızıl Mı Daha Güzel?

 

Merve Boluğur'u ilk tanıdığımızda siyah saçlı bir acemi cadıydı, sonra küçük sırlarda  siyah saçlı ancak profesyonel bir  cadı olarak çıktı karşımıza .







Soldaki fotoğraf çok eskilerden bir fotoğrafı, bu diziden önce de kızıl saçı denemiş ki göz rengine çok gittiğini düşünüyorum.


Kuzey Güney dizisine kızıl saçlarıyla giriş yaptı ancak bugünkü bölüm itibariyle siyah saçlarına dönüş yaptı ,siz hangisini daha güzel buldunuz?

Bu arada fark ettiniz mi Merve sürekli sağdan profil fotoğrafı veriyor,solda bir problem mi var acaba :)

17 yorum:

  1. Bu fotoğraflarda kızıl da hoş durmuş ama normalde kızıl görüntüsünü sevemedim ben. Siyah daha güzel bence. O da alışamamış olacak ki siyaha dönüş yapmış.. :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen Shopaholic'e katılıyorum fotoğraflarda kızıl çok itici durmuş ama kuzey güney dizisinde ki kızıl da fena değidi.:)

    Ama Siyah saçlı olarak sevip, favori kadınlardan ilan edince, kızıla alışamıyor insan.:)

    O yüzden diyorum ki siyah.:)

    YanıtlaSil
  3. Kuzey güney dizisine katıldığı ilk bölümde saçları süper bir kızıldı ama daha sonradan boya aktı herhalde yine boyattığında aynı rengi tutturamamıştı.

    YanıtlaSil
  4. Beyaz ten-siyah saç, başka bir şey demiyorum. (:

    YanıtlaSil
  5. Hahah akşam diziyi izlerken bizde bunu konuştuk :) Siyah saçlı hali diyorum

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle siyah yakışıyor ona o bakır tonları herkesin kullanabileceği renkler değildir.. sınırlıdır ve gidebilecek insan sayısı sınırlıdır. ama bu kesinlikle bu merve değil merveye siyah tek renk ve nokta...zaten oda tepkiler iyi olmadığı için boyatmıştur kesin..:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ence saçına göre kaşlarını uydurduğu için ve de gözleri renkli olduğundan kızıl da yakışmış
    ama yine de siyahla daha hoş görünüyor

    YanıtlaSil
  8. Kız güzel arkadaş, her renk gidiyor :) Kızıl 2. fotoğraf favorim, gçen fashion weektede canlı gördüm prenses gibiydi herkes ona bakıyordu :)

    YanıtlaSil
  9. esmer daha güzel ama kızılı da taşımış bence

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle siyah diyorum :))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. siyah saç ve kırmızı ruj:)

    YanıtlaSil
  12. aynı benim gibi siyahtan vazgecemedi dondu dolaştı yine siyah.daha naturel ve asil. herkes bakır geziyor cok itici.

    YanıtlaSil
  13. evet siyahı çok yakıştırıyoruz onun bakışlarına pozuna asilik yakışıyor ve siyah da tamamlayıcı oluyor bu durumda fakat kızcağız şimdi siyahı daha güzel buluyorlar diye hiç saç rengini değiştirmeyecek bayanız ve anlarız ünlü olmak bu konuda zor insan istediği saç rengini bile yapamıyor; bize ne kızın saç renginden bence sarı da yakışır ona beyaz tenli her renk yakışır :) hayır benim etrafımda da ben saç rengimi değiştirince kızanlar çok oluyor siyah siyah diye tutturuyorlar ama off yıllarca da siyah siyah olmuyor :(

    YanıtlaSil
  14. herkes hemfikir kız güzel her renk yakışıyor, deidğiniz gibi bir renk yakışıyor diye değiştirmeyecek diye bi kural yok insan sıkılıyor ne yapsa kabul:)

    YanıtlaSil
  15. Tabiki siyah birde buna bakın http://img03.blogcu.com/images/m/o/d/moda-dunyam/eccc6cb790c2d283edbeadfebf9f7160_1284115067.jpg

    YanıtlaSil
  16. bence makyajla bakır hoç durmuş ama makyajsız kötü durablir.zaten bu kızın gerçek saçı kumral eğer çok boyamak istiyosa bir renge siyah olmalı o renk :D bence siyah sexy gösteriyo onu turuncuyu niyeyse en çok mavi gözlülere yakıştıyorum orneğin meryem üzerli.Gerçekten asil duruyor onda bakır renkleri ama herkeze hoş durmuyor işte.

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...