30 Aralık 2013 Pazartesi

Tanem 9 Aylık


Minik kuzucuğum 9 aylık oldu.Artık yerinde durmayan ,kurulu bir oyuncak gibisin Tanem, saniyeler içinde koridorda, dolabın tepesinde,koltuğun altında ya da banyoda olabiliyorsun.Seninle ilgilenilmediği zaman çığlık atıp,kendine baktırmayı başarınca da kahkahayı basıyorsun.Bu aralar kaşıkla pek aran yok, minik parmaklarınla kendi yemeğini kendin yemek istiyorsun,arada ağzını denk getiremesen de başarmış gibi,çiğneme hareketi yapıyorsun ,işte o an seni yemek istiyorum.Geceleri bizim yanımızda uyumaya alıştın,bırakmak zor olacak ama şimdilik 3,4 gibi yanımıza gelip,yorganı teperek açıp aramızda yatıyorsun.Alıştırma sonra hep ister diyenler oluyor, ben de ilerde istesek de gelip yatmayacak bizimle diyorum, ama istersek arada anne kız koyun koyuna yatarız değil mi , çünkü sen benim gözümde hiç büyümeyen minik bir kuzu olarak kalacaksın.Seni çok seviyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...