1 Aralık 2013 Pazar

Tanem 8 Aylık


Minik farem sen geleli 8 ay bitmiş, hayatımın en yorucu, en keyifli, en heyecanlı ,en değerli 8 ayı bitmiş.İşten gelince beni sarılarak karşılayan, yanağıma minik dişleriyle ısırıklar konduran, çığlıklarıyla 'seni çok özledim anneciğim' diyen, hem kocaman hem minicik kızımsın sen benim.Bu ay bir sürü şey öğrendin; artık destek alabildiğin her şeye tutunup ayağa kalkıyorsun,alkışlarınla her ana neşe katıyorsun, o minicik işaret parmağınla 'bir' yapıyorsun,yavaş yavaş yatağında yatmaya başladın.Öğreneceğin o kadar çok şey var ki , çok şanslısın, çok safsın, tertemiz bir hayatın var , minicik şeyler seni mutlu edip, kahkahaya boğabiliyor.Yaşamın boyunca içten  gülüşlerin hiç eksilmesin , seni her geçen gün daha fazla seviyorum, seviyoruz...






3 yorum:

  1. Bloğunuz çok hoşmuş hemen takibe aldım bana da beklerim mutlaka :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Gözlerim dolarak okudum :) bizde 1 ay geriden geliyoruz :) ayni duygular. ..annelik bu olsa gerek. .maşallah kuzuya.... sevgiler :)
    Eserdenrenkler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...