5 Şubat 2014 Çarşamba

Diy Önerisi ; Bebeğin ilklerinden hatıra çerçeve yapmaca


Tanem doğduğundan beri yapmayı planladığım çerçeveyi , bir yaş doğum günü hazırlıklarına başlamışken aradan çıkardım ve sizinle paylaşmak istedim.Öncelikle istediklerimi içine yerleştireceğim çerçeveye ihtiyacım vardı, çerçevenin biraz derin olması gerekiyor ki ayakkabı, giysi gibi kalın şeyler rahatça sığsın.Böyle bir çerçeveye ihtiyacım olduğunu bilen arkadaşım İKEA'dan bu çerçeveyi hediye almış bana.Sonra sıra geldi içine yerleştireceklerimi seçmeye .Silikon tabancamı, ibeking'den aldığım bantlarımı,  baskıcıda yaptırdığım etiketleri ,Tanem'in doğduğu gün giydiği tulumu, ilk çoraplarını ve ultrasonlarını seçtim.Sonrası da isteğe göre yerleştirip, yapıştırmak oldu.En zor kısım( tek zor); tulumu arkadan silikonla yapıştırdıktan sonra ön kısımdaki kumaş sarktı, o iki kat arasına da iki nokta silikon sıktım, yaka kısmı hala olmadı ama silikon da leke gibi iz yapacaktı, bir de tüm bunları Tanem öğle uykusundayken yapınca hızlıca yapıverdim.


Bu kumaş bantları ibeking'den sipariş ettim , hemen ertesi gün elime ulaştı,çok şirin değiller mi


Tanem 7 aylıkken girdiğim ultrasonda, resmen gülüyordu, doktorum poz alırken eli burnuna gitti,minik burunlumun.


Bu etiketleri  baskıcıda bastırdım, biraz silik durdu yapıştırınca ama pastel tonlarda olsun istedim.Doğduğu saat, sevdiği oyuncaklar, ilk öğrendiği hareketler de eklenebilir, tercihe kalmış.



Ve işte sonuç...Tanem burdaki fotoğrafta 1 haftalık, üzerinde çerçevedeki tulum ve çorap var .

Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler...

2 yorum:

  1. Merhaba bebein çok tatlı maşallah fikir de çok güzel bende buna yakın birşey yaptım bu arada benim kızımda 27 .03.2013 dogumlu 1 gün var aramızda sağlılka büyütün evladınızı sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fikir çok beğendim, hatta bayıldım...ellerinize sağlık Tanem' de çok tatlı maaşallah mutlulukla büyüsün sevgiler.

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...