2 Şubat 2014 Pazar

Anne- kız ne giydik 2


Kızımla uyumlu giyinmek doğduğundan beri, hatta hamileliğimden önce kızım olursa diye bile hayalini kurduğum bir şeydi.Tanem ilk doğduğunda gazı vardı ve öyle minikti ki pijama,ayaklı tulum,kat kat giydirmek zorunda kalıyordum,Sonra yaz geldi, bir tek tulumla gezmeye başladı Tanem.Artık zamanı geldi,büyüyor minik kızım.Anne-kız kombinlerimiz için sabırsızlanıyorum,işte ilki.

2 ay önce Tanem 'e bu yelek hediye gelince aynısından yıllar önce kendime aldığım ve hala dolabımda olduğu için çok sevindim.





Ne giydim;
Kazak: Stradivarius
Yelek: Stradivarius
Kot::      Levi's
Saç Bandı: Annem yaptı

Tanem ne giydi;
Yelek:H&M ( Nihan ve Furkan'a teşekkürler)
Kot:H&M(Sıla'ya teşekkürler)
Çorap:H&M
Top:H&M(ablama teşekkürler)
Saç Bandı:Annem yaptı


2 yorum:

  1. a ben yerim sizi çok tatlı olmuşssunuz:)))

    YanıtlaSil
  2. anne kız çok tatlı olmuşsunuz:)
    http://thelifebyhulik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...