28 Ocak 2014 Salı

Anne -kız ne giydik


Tanem özellikle kucağımda minicik görünüyor ama o artık masadaki minik yemeğini benimle paylaşan ,bana yedirip öpücük atan,çıkardığımız sesleri daha kolay taklit edebilen, bir şeyi istediğimizde uzatıp veren kocaman yürekli bir minik kız.Birazcık büyüdüğünden, havalar da mevsim normallerinin üzerinde gittiğinden daha çok elbise giydirebiliyorum artık.Biz küçükken Lcwaikiki çok pahalıydı ya da belki bize öyle geliyordu, maymunlu etiket çıkardı bir giysi aldığınızda ,defter kapağına onu yapıştırınca çok havalı oluyordunuz.Sonra sonra yapısı değişti, büyüklere göre de ürünler çıkardılar, çocuk kısmı çeşit çeşit ürün çıkaran ,fiyatları da herkese uyan bir marka haline geldi.Tanem'den sonra girmeye başladım, her seferinde de çok tatlı giysiler alıp çıkıyorum.Ben de Zara indiriminden kaptıklarımı giydim.

Ne giydim;  
  Alt -üst :Zara

   Tanem ne giydi;
  Hırka:Benetton
    Elbise:Lcwaikiki
        Saç bandı:Annem yaptı
                             

Hepinize sevgiler...

2 yorum:

  1. siz anne kız cok guzelsınız masallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cerencim:) o senin güzelliğin öpüyroum çookk:)muckk

      Sil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...