26 Ocak 2014 Pazar

4/52


"A portrait of my daughter, once a week, every week, in 2014."

'Kızımın bir portresi, her hafta,2014 boyunca.'

52 haftalık serüven 4. haftayla devam ediyor.Tanem bu sıralar oyuncak bebeği Zeynep'le oynuyor,ki biz hiç bir zaman kız çocuk bebekleriyle oynar gibi bir düşüncede olup ,onu göstermedik, topları, hayvanları,bir sürü oyuncağı var ama bebeğini alıp ,göbeğindeki deliğe basıp ses çıkarmasına bayılıyor.Bebeğiyle fotoğrafını çekeyim dedim ama hemen sıkıldı, beş dakika öncesinde de banyodan çıkmış ,saçları taranmıştı.Tarağı almaya çalıştı, ben de verdim ve direk Zeynep'in saçını taramaya kalkıştı.O kadar duygulandım ki, ben göstermemiştim bile, sadece son zamanlarda saçları uzadığı için banyo sonrası saçlarını tarıyordum.Bu basit olaydan sonra bir kere daha gördüm ki bebeklerimiz bizim kopyamız, en ufak hareketimizi bile örnek alıyorlar.Onun yanında çok daha özenli davranmam gerektiğini farketmemi sağladı.Umarım anne babası olarak ona iyi birer örnek oluruz hayat boyu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...