20 Eylül 2013 Cuma

Afilli Kitabımız




Fotoğrafları çıkarttırmayı çok seviyorum, hele ki hard diskimiz içindeki 400 gb belgeyle kullanılmaz hale gelip tüm fotoğraflar gidince, daha da dikkat eder oldum.Geçenlerde unnado 'da afilli kitap indiirm çeki kampanyasını görünce merak edip sitelerini inceledim.Yapılan yorumlar, basılmış eski foto kitaplar hoşuma gitti, denemeye karar verdim.


Sitenin içeriğinde bir sürü kitap seçeneği var, kare ,dikdörtgen, yatay, dikey..Fotoğrafları, facebook, bilgisayar,instagram,flicr ,picasa gibi pek çok yerden seçebiliyorusunuz.Seçtiğiniz albüme fotoğrafları yerleştirince ,yeterli kalitede olup olmadığına dair uyarıyı da veriyor.


Kitap 4 5  gün içinde elime ulaştı ,tahminimden çok daha kaliteli, hatta daha kaliteli olamazdı.Sitede sayfa yapısı, kalitesi yazıyordu ama ben pek anlamadığım için gelince görürüm diye incelememiştim..


Sayfalar arasına da tatille ilgili notları düşünce, geriye çok güzel bir hatıra kalmış oldu.Denemek isteyenlere tavsiye ederim...

4 yorum:

  1. hımmm bende inceledim. çok eğlenceli görünüyor boş bir zamanımda denemeye değer.

    YanıtlaSil
  2. Gonca Hanım,

    Kitabınızı beğenmeniz bizi de çok mutlu etti. Kızınız büyürken sayfaları mutlu hatıralarla dolu nice afillikitapları olsun :)

    Sevgiler
    Afilli Kitap Ekibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kesinlikle deniycem daha sonra da ,ben teşekkür ederim,çok kaliteli ürününüz

      Sil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...