21 Mayıs 2013 Salı

Sakarya'da Yepyeni Bir Butik :Nu-Line Boutique


Bildiğiniz gibi geçtiğimiz sene Ankara'dan Sakarya'ya taşındım ve alışveriş yaptığım tüm mağazalar da şehir değiştirmiş oldu.İş ve bebek dolayısıyla Ankara ya da İstanbul'a sık sık gitmek mümkün olmuyor.Bu yüzden Sakarya'da kaliteli bir mağaza açıldığında çok mutlu oluyorum.Nu-Line Boutique büyük beden giyimi üzerine ama benim ilgimi çeken ve mutlaka aksesuar alışverişi için uğrayacağım Coquet takılarının satışının yapılması.Sezon trendi kolyeler, küpeler , bileklikler ,çantalar beni bekliyor.
 

Tekstilde de büyük bedenin en iyilerinden Faik Sönmez ve Foli 'nin ürünlerini getiriyor butiğin güler yüzlü sahibi Nuran Oba.



Mağazanın ürün çeşitliliği de oldukça fazla  ,büyük beden giyenler her zaman 'bana göre bir şey yok ,hep aynı tip şeyler satılıyor 'derler, artık çok daha fazla seçeneğiniz olacaktır.Mağaza  Serdivan alışveriş Merkezi'nde ,herkese iyi alışverişler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...