22 Mayıs 2013 Çarşamba

90 'LAR DİZİSİ GELİYOR


Birol Güven'in Seksenler dizisini sürekli izlemesem de , denk geldiğimde severek izliyorum .Gerek kostümleri gerekse geçen olaylar çok sempatik ve gerçeğe uygun işleniyor.Şimdi  de Doksanlar dizisi geliyor yine Birol Güven'den  ve eminim yine çok eğlenceli , hatta bu benim için daha eğlenceli olacak çünkü çocukluğum 90'larda geçti.


Dizi çekimi için Darıca'da stüdyo kurulmuş ,her şey gerçeğe uygun yansıtılacakmış.


en sağdaki salopetten ortaokul zamanı ne çok giyerdim, ya da soldaki nakışlı yelekten ilkokulda.Kalın kemerler ablalarımızın belindeydi ,bizde de bel çantası.


Doksanlı yılları hatırlamayı ve tekrardan yaşamayı sabırsızlıkla bekliyorum, eminim çok güzel bir proje olacak.


Dizinin oyuncuları arasında Esra Dermancıoğlu ,Ümit Erdim, Atalay Uluışık, Beste Bereket, Derya Şensoy ,Ferhan Şensoy kardeşler , Pelin Öztekin gibi isimler yer alıyor.

Dizinin çekimleri başladı , yakında ekranlarda olacak, heyecanla bekliyorum.

1 yorum:

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...