14 Mayıs 2012 Pazartesi

Duruş Farkı: Charlize Theron vs. Kristen Stewart


Birlikte oynadıkları 'Snow White and the Huntsman '  filminin galasında çok benzer elbiseler giyen Charlize Theron ve Kristen Stewart elbiseyi taşımanın ne kadar önemli olduğunu gösteriyor bize.Charlize Theron her zamanki gibi çok asil ve çok güzel ,ama Kristen Stewart daha o olgunluğa ulaşamadığından mıdır nedir ,kambur duruşu ,somurtması, bacaklarını yamuk tutmasıyla çok şık görünebilecekken ,çok sıradan bir görünüme kavuşmuş.


Bu yarışı Charlize Theron kazandı,  bakalım filmde kim kazanacak .

4 yorum:

  1. charlize theron 'kadin' kristen henüz genç kiz, kalkipta o durusu vermesini beklemek aptallik olur sanirim (: yanliz charlize'in o ayagida hiç hos durmamis. kirik gibi ya. hem kristenin üzerindeki elbise hiç ama hiç hos degil. hem dantel, hem siyah, hem transparan hem firfir :S :S overdosis olmus resmen.

    YanıtlaSil
  2. Evet ya işte ben de bu yüzden hiçbişeyi taşıyamıyorum, ayna gibi gördüm kendimi:))

    YanıtlaSil
  3. @turquazria : aptallık olur demeylim de::) bence de kristendeki elbise her ayrıntıyı topladığı için olmamışş
    @alışveriş danışmanı yok canım estafurullah , hollywood yıldızından bekliyoruz sadece o duruşu biz istediğimizi yapabilrizi:)

    YanıtlaSil
  4. Kristen'i hiç beğenmiyorum ve sevmiyorum ben. Gereğinden fazla populer oldu. Charlize bir efsane zaten, Kristen'le kıyaslanamaz bir güzellik. Kristen'in birkaç röp.ı okumuştum ve tv de de gördüm hep böle asi ve farklı olma çabalarında, burada duruşunu bile bilerek yapmıştır ben farklıyım cool um tavırları içinde ama golluma benzemiş aynı :)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...