3 Mayıs 2012 Perşembe

DIY:Ojeyle Ayakkabı Boyama


Kuzenim eve geldiğimde ayakkabılarını boyuyordu ,ben de hemen bloguma koymalıyım dedim o yüzden ilk hali yok ama önünde palmiyeler olan beyaz düz bir bez ayakkabıydı.Renk renk ojelerle palmiyeleri örtecek şekilde tüm uç kısmını nokta nokta boyamıştı.


Aslında devamında yanlarını da boyamaya devam ediyordu ama ben bu halini de çok beğendim.


Böyle ayakkabılarda,çantalarda, giysilerde değişiklik yapınca yeni bir şey almış gibi oluyor ,yenilikleri seviyorum.

8 yorum:

  1. o la la diyorum, çok güzel olmuş diyorum da başka birşey demiyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Sahane! Cok sevimli, cok pratik!

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş,hemde sadece ojeyle :))

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel gözüküyor ama ben yaparsam böyle olur mu bilemem =)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş :)
    Hemen yapmalıyımmm :)

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş, unutmazsam denerim ama muhtemelen unuturm sen arada dürtsene beni:))

    YanıtlaSil
  7. harika fikir. ne güzel değerlendirmişsin

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...