12 Ekim 2011 Çarşamba

Ödüllü Yönetmen Mi Dediniz ,Benim Ablam,PAPATYA :)


Doçentlik yolunda hızla ilerleyen ablam eş zamanda da tiyatro yönetmenli yapıyor ; ama öyle böyle değil yıllardır her oyunu kapalı gişe oynuyor her yıl daha da güzeli olamaz ama diyoruz ki bir sonraki yıl bizi yine şaşırtıyor.Son olarak tek perdelik 'The Maids' oyununu sahneye koydular ve geçtiğimiz hafta Almanya Heidelberg 'de düzenlenen tek perdelik tiyatro oyunları festivalinde en iyi yönetmenlik kategorisinde 3. lük ödülü aldı:))) Hem de yabancı tek yabancı katılımcı onlardı.Aynı zamanda  en iyi kadın oyuncuyu Ezgi ve en iyi 2. kadın oyuncuyu  Katy  aldı ve 3 ödülle geldiler 


İşte paptyalar içindeki ablam PAPATYA 


Heidelberg'den bana bu şirin pinleri getirmiş  ,ben de hemen  şapkalarıma ,berelerime takma planları yaptım bile.


Bu ödülü getiren oyun yarın akşam 19 .30 da Ankara ,Türk Amerikan Derneği 'nde , sadece bir gün olacak biletler kapıda satılıyor, tiyatro severler orada olsun.

NOT: Oyunun dili ingilizce.

7 yorum:

  1. ooooo ne büyük bir gurur,tebrik ediyorum ablanı ve ekibini,çoookk sevindim yaaa,izmirde oynanma ihtimali olur mu?çok isterim görmek..
    sevgilerimle,lütfen tebriklerimi ablana ilet olur mu canımmm :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler ablana!! cidden önemli bir başarı, istanbuldayım ama oyunu cidden merak ettim.. :)

    YanıtlaSil
  3. özge çok teşkkrüler ablam haftaya izmir taşınıyo zaten artık orada oyunları olursa burdan duyururum:)
    whats next çok teşkkrüler :)

    YanıtlaSil
  4. cok tebrikler ederim canim!! Insan kardesleriyle nasil üzülüyorsa onlarin basarilariylada okadari seviniyor, hep böyle mutlu olursunuz insallah : )

    YanıtlaSil
  5. Masallah basarilarinin devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  6. merhaba Gonca! blogunu yeni kesfettim. ablani cok tebrik ederim. harika bir haber bu!

    YanıtlaSil
  7. viva inşallah ahklısın valla:)
    concha goncha adapşım:)hoşgelidn teşkkrüler:)

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...