18 Ekim 2011 Salı

DOGO SHOES Babetim Geldi


Birbirinden şirin desenlerde dogo babetlerden biri de benim artık:)Markafoni'den 3 hafta kadar önce sipariş verdiğim babet geldi gelmesine ama kara kışla beraber geldi ve giymek de seneye kaldı malesef.Zaten hafif sert ve dar bir ayakkabı o yüzden evde azıcık giyip ,kalıbını açsam iyi olacak sanırım.Çok daha güzel modeller vardı ancak numarası hemen bitmişti tabi ki markafoni canavarları tarafından :) Ama ben de papatyaları çok sevdiğimden ( artık bildiğiniz üzere ablamın adı Papatya), ' loves me, loves me not' yazılı bu papatyalı babeti aldım.Dogo babetlerin 2 çeşidi var birincisi, suni deri olanlar, diğeri ise benim aldığım kanvas olanlar.


Kalitesini sorarsanız ,bence iyi görünüyor, tabi ki kullanınca daha iyi anlayacağım.Numara olarak ise ayağınız buçuklu ise bir numara büyüğü alın ( 38.5 ise 39 alın) çünkü biraz sert bir ayakkabı.


Ama çok şirin değil mi , belki havalar bir süreliğine ısınıp pastırma sıcakları (!)  gelecekmiş ya, o zaman deneme fırsatı bulurum:)

9 yorum:

  1. çok güzeller ! ben de bayılırım papatyalara bunlar da dogolar arasında en beğendiğim modellerdendi.. güle güle giy =)

    YanıtlaSil
  2. alice çok teşekkrü ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de alcam bakalım acep hangisi denk gelicek :)) Güle güle kullann..
    My Blog ! click click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  4. nazlı teşkkür ederimm havalar belki bi iki günlüğüne ısınırsa giyicem ama olmadı bahara kaldı:)

    YanıtlaSil
  5. alanlar memnun kaldı mı acaba?

    YanıtlaSil
  6. SLM:=)ÇOK ACİL Bİ SORUM OLCAK.BEN DE AYNI MARKADAN ŞU AN BOT BAKIYORUM,AMA ACABA KALIPLARI DEDİĞİNİZ GİBİ BOTLARIN DA DAR MI Bİ BİLGİSİ OLAN PAYLAŞSIN LÜTFEEEEEEEENNNNNNNNN

    YanıtlaSil
  7. adsız botlarını bilmiyorum da biraz sert benmki kanvas diye mi bilmiyorum sert olduğundan sıkıyor ama bir büyüğü de bol gelebilir bilmiyorum ki hiç

    YanıtlaSil
  8. bunları bende cok beyenıorum ve cok almak istiyorum ama bi kaç yerde yorumları okudum cok rahatsız olanda var bu ayakkabılardan sert olduğunu ve vurduğunu soyluolar.Acaba bu sadece markafonide flnmı satılıor?ben deneyıpte almak istiyorum Ankarada felan satılan bı magazası varmı?

    YanıtlaSil
  9. evet kesinlikle cok sert ve vuruyo arkadaşlar okadar para verdim inanın 1 gün bile giyemedim çok zoruma gitti açıkcası yara yaptı

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...