14 Haziran 2011 Salı

Charles & Keith Bej Ayakkabılarım


En sevdiğim ayakkabı markası Charles&Keith 'ten aldığım hiç bir ayakkabıda sorun yaşamadım, ne bir vuruk oldu ne de ayakkabıda bir hasar. Aslında marka Çin markası o yüzden sanırım fiyatları çok uygun ama hiç de kalitesiz değil , yumuşak ,sezon trendlerinde, renk renk bol çeşitli ayakkabıların markası Charles& Keith .


Soldaki ayakkabıyı geçtiğimiz sezon sonunda almıştım havalar birden soğuduğu için giyme fırsatım olmadı , bu sezon da sağ taraftakini aldım.Nişan elbisem çok kabarık ve süslü olduğu için ayakkabıyı sade seçmem gerekiyordu ,bir sürü yere baktım ama tabi ki yine aynı yerde buldum ayakkabımı.



Siz nasıl buldunuz? Hangisi daha güzel ? Nişan için son 1 buçuk ay geri sayımdayım:)

4 yorum:

  1. İkisi de şık ve güzel ama sağdaki ''bence'' daha güzel.

    YanıtlaSil
  2. ya ama melissa olacaktı hani ...

    YanıtlaSil
  3. sevdanın dünyası ben de onu daha çok seviyorum:) adsız sen nihansın sanrıım:)) ya melisa olmaz o elbiseye çok afilli olurum del igibi olurum hatta:)) melisaa alcaz o söz unutmadım:)

    YanıtlaSil
  4. uhehehuehue doğru bildinizz gonca hanım google şifremi unutmuşum da :D

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...