23 Haziran 2014 Pazartesi

24/52


A portrait of my daughter, once a week, every week, in 2014." 

'Kızımın bir portresi, her hafta,2014 boyunca.'

Geçen hafta fotoğrafını paylaşamamıştım bitanem ,geçtiğimiz haftadan bu fotoğraf yan, 24. haftasından senenin.Geçen haftadan beri Nermin ablan gündüzleri seninle ilgileniyor.Bu fotoğrafta ben işten gelip seni parka götürürken ,camdan Nermin ablayı gördün,ona gülüyorsun:)Nermin ablaya 'Babi' diyorsun. Halana hala , babana baba, dedelerine dede, oyuncağın Ayşe'ye Ayşe, Ali'ye Ali, balığa balık,tavşana tavşan, diyorsun peki benim akıllı bıdığım bana neden hiç bişi demiyorsun, bari a de, ona da razıyım:)Geçen yanlışlıkla dedin ,çok heyecanlandım ,sonra yine baba:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...