5 Kasım 2013 Salı

Tanem 'in Kombinleri ,Volume 7



Haftasonu kızımla Ankara'ya gittik.Hem arkadaşımın düğününe gittim, hem sevdiklerimi gördüm.Ankara'yı özlemişim, ama trafik İstanbul'u aratmayacak hale gelmiş.

Gelelim ne giydiğimize;

Ben;
pantolon :Zara 
ayakkabı:Zara
kazak:H&M
çanta:Nine West

Tanem:
elbise:YKM
hırka:YKM
çorap:H&M
saç bandı:Annem yaptı


Kızım büyüdü de beraber kombin postları yapıyoruz:) Bu arada Tanem son bir haftadır, koltuktan destek alıp ayağa kalkmayı öğrendi,her gün hayatına minik mucizeler eklemeye devam ediyor.Bendeki son gelişme de hamilelik öncesi kiloma döndüm 22 kiloyu da verdim, ancak hamilelik dönemi öncesi 2 -3  kilo fazlam oluşmuştu onu da vermem lazım, yavaş yavaş ben de kombin postlarıma dönebileceğim:)Yeni postlarda görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Yaa çok tatlısınız yaa,benimde kızım olsaydın bende böyle kombinler yapıcaktım onunla birlikte,bizim oğlumuz geliyor :)
    Kızın çook tatlı olmuş sen ona daha neler giydirirsin:)
    banada beklerim sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısınız maşallah size. eski kilona dönmek için herhangi bir şey yaptın mı? ben emziriyorum diye yediklerime çok dikkat etmiyorumm veremedim hiç :(

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...