11 Temmuz 2012 Çarşamba

Düğünümüz Çok Güzel Oldu:))


                                               video

Haftalardır blogumda yoktum ama artık döndüm ,kınayı,düğünü ,balayını geride bıraktık,

 şimdsıra sizlerle paylaşmaya geldi ,çok komik olduğundan videocunun düğün cdsinden 

yaptığı kliple başlıyorum,kendisi bu apaçi müzini uygun görmüş bizim düğüne :))

 Düğünün ayrıntılarına ,gelinliğe,damatlığa ,mekana , fotoğraflar elime geçer geçmez sıra 

gelecek.Blogdan uzak kaldığım sürede buraları boş bırakmadığınız 

,uğradığınız,yorumlarda bulunduğunuz için çok teşekkürler .

7 yorum:

  1. Hayırlı olsun.Allah bir ömür boyu yüzünüzü güldürsün inşallah :)
    Bende Ekim'de evleniyorum.O yüzden paylaşımlarını dört gözle bekliyorum.Neler giydin,neler aldınn.... :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayy ne güzell, darısı başımıza :) inşallah haftaya ben de böyle mutlu mutlu yazarım düğünümüz çok güzel oldu diye :) hep mutlu olun inşallah

    YanıtlaSil
  3. @shayna mb, çok sağol cnm sana da şimdiden hayırlı olsun , fotoğrafçımız göndersin her ayrıntıyı paylaşıcam :)
    @ayca inşallah cnm darısı başna:)

    YanıtlaSil
  4. Mutluluklar.
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yazık etmıs kalıtelı dugune aman olsun bırdaha yapar :) cok guzeldınız o gun bence

    YanıtlaSil
  6. Videonuzla seçilen parçanın hiç bir uyumu yok. Sanırım ben o videocuyu boğabilirim.Belki siz daha sonra üzerine başka bir parça yaptırabilirsiniz. Biraz araştırın yada videonuzu ayrı isteyin derim. Mutluluklar.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir düğün olmuş :) kaç gündür uğruyordum payalştı mı diye bir solukta okuyup resimlere baktım rüya gibiydi :D

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...