26 Nisan 2012 Perşembe

Vanilla Club Nisan Kutusu

 
     Bu postu yapıp yapmama konusunda çok düşündüm ,ayın sonunu buldum; ancak Vanilla club'a üye olanların da bildiği gibi nisan ayında gelen kutu içinde yazdığı gibi  'yaza lüks bir merhaba' olmadı benim için ve çoğu kişi için.Hatta ben üyeliğimi dondurdum, on gün içinde pişman olup olmadığımı göreceğim ,bakın kutudan neler çıktı ,ama iyi bakın göremeyebilirsiniz




Belki de kutunun amacı bir iki tane orjinal boyut bir iki tane deneme boyutu olduğu için normaldir gelen kutu ,ama eskiden gelenlerin çeşitliliği  bunun 3 katı olduğu için nankörlük etme hakkımız oldu:)

Hele ki kutunun içinden çıkan kağıda kocaman Roberto Cavalli yazmaya değer gördükleri minicik boyuttaki parfüm numunesi dalga geçer gibi geldi bana.


1 ay reklamını yaptıkları Chantecaille marka ruj ise herkese olduğu gibi bana da kahverengi geldi, ama hemen öyle karamsarlığa kapılacak bir şey yok ,bir kaç hafta kutuda beklettiğim ruju bir haftadır sürüyorum ve bu postu da onun hatırına yaptım, dudakta kahverengiyle alakası olmayan vişne çürüğümsü ,doğal ve kalıcı, kesinlikle topaklanmayan bir renk bırakıyor, fiyatı 95 TL ve orjinal boyutunda geldi, sanırım bunun için 35 TL vermeye değdi,yine de ben bir ay dışarıdan izlemek istiyorum, siz alanlar ne yapacaksınız? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...