6 Mart 2012 Salı

Vanilla Club Mart Kutum Geldi


Bu ay da Vanilla Club kutusu elime geçmiş bulunuyor.Yeter hevesimi aldım biraz durdurayım üyeliği demiştim ki ,kutu yine beni benden aldı.Bu ay kutuyu açınca da yazdığı gibi bakım ayı olmuş.




Cosmed tüy azaltıcı serum(10 ml) ve tüy azaltıcı vücut losyonu( 20 ml); tercih edilen epilasyon yönteminin ( ağda, lazer,ip..) ardından uygulandığında ciltteki tahrişi azaltma, sakinleştirme ,antibakteriyel özelliği ile iltihabi reaksiyon oluşumunu önleme ,tüy yapısını inceltme ve tüy büyüme süresini yavaşlatma gibi özelliklere sahip.


Nuxe Body Scrub(15 ml), içeriğindeki %100 bitkisel tanecikler ile cilt yüzeyindeki ölü hücreler ve pürüzlerhassas bir şekilde ortadan kalkıyor .Ayrıca da portakal ,liçi çileği, ceviz özleri ,badem ve portakal çiçeği yapraklarından oluştuğu için harika kokuyor.


Essie oje (orjinal boyut) gelen renk tam benim rengim diyemem ama en azından kaliteli ve sürünce 1 günde uçlarının kalkmayacağını biliyorum.
Ürünün satış fiyatı:27.5 TL


İşteee favorimm Alessandro Lip Gloss, aşağıdaki fotoğrafta neden sevdiğimi göstereceğim.:)
Ürünün satış fiyatı:53 TL


Üzerinde aynası var ve de kapağındaki düğme sayesinde karanlıkta sürebilmeniz için ışık yanıyor.Sırf bu özellik için karanlığa gidip gidip sürülesi:)




Sıra geldi inci tozlarına: Ann Yvette Pearl Therapeutic Foot Cream (100 gr orjinal boyut) Aloe Vera ve Ginseng içeren zengin formülüyle çok kuru ve çatlamış deriyi iyileştirmeye yardımcı oluyor.Ürünün satış fiyatı 25.35 TL.


Ann Yvette Pearl Mask ( 50 gr orjinal boyut)
Ürünün satış fiyatı :88.9 TL
1/2 yumurta akıyla mayonez kıvamına gelene kadar 2 çay kaşığı inci tozu karıştırılıp maske yapılıyor.Cildin elastikiyetinin artmasına, kırışıklıkların önlenmesine, hücrelerin yenilenmesine ve cildin daha canlı görünmesine yardımcı oluyor.




Son olarak da

Dermokil Xtra Care Şampuan 

Ben gelecek ay da devam edeceğim, kutunun gelmesini beklemek, kutuyu açmak, ürünleri denemek çok zevkli.Üstelik orjinal boyutta gelen ürünlerin fiyatları bizim ödediğimiz 35 TL 'yi 5'e katlıyor.




3 yorum:

  1. Benim kutumda dün geldi açtım ama daha yazamadım bloğumda :) sana gelenlerin aynısı diyebilirim ojenin rengi hariç..

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...