4 Aralık 2011 Pazar

Glossybox Türkiye'ye Geliyorrr


Glossybox Türkiye'ye geliyor, bu siteye üye oluyorsunuz, aylık çok az bir para ödüyorsunuz sonrasında size her ay 5 tane kozmetik ürününün minik boyutlarından gönderiyor, böylece lüks markaların ürünlerini denemiş oluyorsunuz.Süper bir fikir değil mi ? Mesela İngiltere'de aylık 10 pound, Almanya'da 10 euro bizde de 10 lira olursa çok iyi olacak, site henüz açılmadı ancak mail adresinizi kaydederseniz açılışta haber duyurulacak.

Bunlar da örnek kutular, bence çok iyi bir fikir.


Siz nasıl buldunuz? 


Buradan giriş yapabilirsiniz

6 yorum:

  1. Cidden super fikir bakalım kac kuruş olcek?

    YanıtlaSil
  2. Bunu Londra'da yaşayan bir arkadasımdan duymuştum. Turkiyeye geldiğine sevindim, hepinize hayırlı olsun ! (: belcikadayiz varmı acaba bilemiyorum, sanırım yok :/

    YanıtlaSil
  3. Harika, umarım NARS, OPI, laura mercier ve kiehls gibi kalıtelı urunler olur Türkiye'de de.

    YanıtlaSil
  4. fiyatta uygun olursa süper olur;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2011/11/floransa.html

    YanıtlaSil
  5. Bunu Turkiye'de yapan bir marka var zaten. Vanilya Club :)

    pekmoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok beğendim bu çalışmayı. Hiç haberim yoktu, galiba deniycem....

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...